Термінологія

1. Час проходження - час, що витрачається на проходження всієї гри;
2. Завдання - етап cценарія гри, що складається з одного або декількох завдань;
3. Капітан - обов'язковий учасник команди, який представляє її інтереси перед організаторами;
4. Мапа - мапа місцевості;
5. Квестер - гравець в один з видів квеста;
6. Код - буквено-цифрова інформація, яка служить для підтвердження проходження завдання та отримання наступного, або фіксації часу його проходження;
7. Команда - добровільне об'єднання, зареєстроване для участі у грі;
8. Рейтинг - кількісний показник (або показники) участі команди в грі протягом певного періоду часу;
9. Сценарій - сукупність всіх завданнь, послідовність вирішення яких заздалегідь не відома учасникам і визначається в ході проходження рівней гри;
10. Учасник, гравець - особа, що бере участь у грі;
11. Чек-пойнт - пункт перевірки присутності команди на відповідному завданні;
12. Екіпаж - учасники, які знаходяться під час гри в одному транспортному засобі.

Який вид квесту кращий: